Politica de
anulări programări și retur
Condiții de anulare și returnare
Voucherele sunt valabile 2 luni de la achiziție, cu programare prealabilă.
Abonamentele sunt nominale și valabile timp de 2 luni de la achiziție.
Programările achitate în avans și anulate la solicitarea clientului nu se rambursează.
Anularea unei programări cu mai puțin de 24 ore înaintea acesteia duce la pierderea sesiunii respective. O programare anulată cu minim 24 ore înaintea acesteia poate fi reprogramată cel mult o dată, în termen de maxim o lună de la data inițială.
Va rugăm să vă asigurați că ați verificat specificațiile produsului sau serviciului și compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii înainte de a-l cumpăra. Raporturile comerciale dintre cumpărător și SC SLOW SPA BACAU SRL (www.slowfloat.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanța Guvernului 130/2000, privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Voucherele cadou, cardurile cadou sau produsele cumpărate pe www.slowfloat.ro pot fi returnate în termen de maxim 14 zile de la data achiziției. Astfel, cererea de retur poate fi trimisă în maxim a 14- a zi de la data achiziției. Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit, nedeteriorate, nedesfăcute și sigilate. În caz contrar, rambursarea nu va fi aprobată.
Programările pentru servicii sau ofertele de gen last minute cumpărate prin site-ul www.slowfloat.ro nu sunt rambursabile și se supun termenilor și condițiilor specifice, afișate pe site.
Legea mai prevede și faptul că nu pot fi denunțate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original (inclusiv folia protectoare dacă aceasta există), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fără a reprezenta urme de uzură, modificare sau consum, atât în cazul produsului cât și ale accesoriilor/consumabilelor ce îl însoțesc, cu etichetele de garanție intacte și documentele originale care l-au însoțit (factura fiscală, certificat garanție, instrucțiunile de utilizare, etc).
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
De asemenea, vom respecta prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 34/2015 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, prin care (numai în condițiile actului normativ menționat) aveti dreptul ca în termen de 14 zile începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor să va retrageți din prezentul contract.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informaţi SC SLOW SPA BACAU SRL, la sediul din Str. Banca Națională, Nr. 11, Bacău, 0752 389 844, office@slowfloat.ro, cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.